Hjälpa till!

Ibland tycker jag vi som faktikst ha det ganska bra måste hjälpa dom som har det mindre bra. Haiti är ett bra exempel på när jag tycker att alla som har möjligheten att hjälpa till ska dra sitt lilla strå till stacken. Ett redan fattigt land som helt går i kras vid en naturkatastrof.
Jag lixsom många andra skänkte en timlön till läkare utan gränser. Det är inte mycket men det är iallfall något.
Vid ett sånt här tillfälle försöker jag inte sticka huvudet i sanden som jag gör i många fall när jag läser och ser hemskheter.
Jag kan inget om hjälporganisationer och man läser till och från att alla pengar inte kommer fram. Men kommer en liten del fram så är det ju iallfall bättre än inget.

http://www.lakareutangranser.se/gava/En-timme/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0