Drömma går ju....

Kikade in på Svenssons i Lammhult för jag skulle göra en liten snabb uträkning över hur dyrt det kommer att bli med stringhyllor i vardagsrummet. Kom dock aldrig så långt för jag fastnade när jag tittade på nyheter. Fanns sååå mycket fint som skulle kunna göra mitt nya vardagsrum så läckert, men jäklar i havet va dyrt en del var (läs det mesta).

Här kommer iallfall lite ögongodis :)   (enligt mig iallfall)


Den här gillade jag massor, dock inte priset på 25.000 kr!!

Denna lilla korg från Muuto kostar iallfall "bara" 795.

Ofantligt snygg matta från Designhouse stockholm, 5000 är dock lite väl mycket för min plånbok.

Gillade av någon anledning denna lampa som gick lös på 2600 typ.

Om man inte gillar String eller tröttnat på det så kan man ju satsa på detta hyllsystem som går under namnet Cell, tycker det var helt okej, snäppet dyrare än string.

Ett annat lite billigare hyllsystem från Muuto, den minsta modulen (säljs styckvis) kostar 795 kr, finns i vit
och furu och det var riktigt läckert att blanda.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, JÄTTEFINA saker!!

Finns så mycket man drömmer om:)))



kram

2010-01-14 @ 18:06:22
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Håller helt med, det är verligen ögongodis - men väl dyrt.

2010-01-14 @ 19:51:05
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0