Ut med den gamla..in med den nya..

I 5 års tid har mig gamla ipod mini varit en trogen vän. Den har misshandlats av mig (tappat den i asfalten mååånga gånger på joggingturer och på gymmet åker den i backen hela tiden). Nu har den gett upp, den orkar inte mer.

Vi ska köpa en ipod touch men den funkar inte och ha när man tränar så därför beställde jag en ny ipod nano alldeles nyss. Även denna gång införskaffades den direkt från Apple store (perfekt för då kan man få lite gravyr på baksidan). Mini hade en tjaa grön färg och den nya är röd, tycker den svarta är snyggast men skarpa färger gör dom lättare att hitta i hand/träningsväskan :)

Så om två dagar kommer den nya hem OCH då åker den gamla till ipod-himlen   :)



Nya röda med bild från apple.se, mini är en gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Jag fick den rosa av Bosse i julklapp - så glad. trots att jag inte kommer överrens med den :)

2010-02-03 @ 10:12:36
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0