Onsdagskoll...

Mer än halva jobbveckan har gott...skönt..det är lite halvturbulent på jobbet så jag längtar faktiskt till helgen och lite hemmatid.

Idag har jag annars inte gjort nått vettigt...långpromenad med Milo som vanligt efter jobbet, tänkte joggat en sväng men när jag kom hem var mamma hos oss så det blev ändrade planer.

Dagens middag bestod av köttfärslimpa. Tror det var min första limpan jag gjort i mitt liv och den fick med beröm godkänt av maken (och även av mig).

Annars har jag inget roligt att komma med....gluttade runt lite på olika siter igår och tittade efter lite roliga grejer...alla säger ju att turkos är årets färg så jag gjorde ett litet kollage...


Överst från vänser:
Vaxduk 29 kr stoffochstil
Gummivas royaldesign
handduk IKEA
älsklingslampan :) danskdesign
ljuslykta ILVA
pappelinamatta FORR

Kommentarer
Postat av: Dessi

Åh, jag trånar också efter en Flower Pot - lampa. Dock kommer jag att välja en vit! :) Kramar!

2010-02-10 @ 21:10:14
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: Sara - Thaison

VA fel på oss??? Nä, det kan det väl inte vara?!!! Vi är ju bäst!! Hahahaha.



Lite komiskt att du gjort ett turkost collage. Jag satt igårkväll och föreställde mig min nya (om vi köper huset)gästtoa i turkos färg. Vet inte var jag fått det ifrån. Stefan tittade välidgt konstigt på mig när jag försökte förklara för honom. Han sågade mig med blicken så jag la ner mitt fantiserande (iallafall i ord, i mina tankar planeras det fortf.).

kram

2010-02-11 @ 04:02:53
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Lampan är underbar! För en gångs skull behöver jag inte få dåligt samvete när jag läser din blogg och du skriver att du har varit ute och joggat, hör och häpna, jag kom själv äntligen iväg till ett spinninpass igår!

2010-02-11 @ 06:13:22
URL: http://interiorguiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0