lördagsförmiddagmys....

Vi fortsätter mysandet...morgenen har börjat med frukost, dammsugning (okej den självgående dammsugan gör väl det mesta jobbet här), tvättsortering, diskning och lite annat pyssel...snart är klockan 10 och då ska jag och mannen lyssna på melodikrysset, som värsta pensionärparet :)
En häääääärlig start på dagen om ni frågar mig :-)
Idag ska jag ut en sväng på jakt efter symaskin igen...det är inte så lätt att hitta en symaskin i en liten by som Älmhult...sist var jag ute för sent och affären hade stängt..men idag så gör vi som sagt ett nytt försök.
Ha en härlig lördagsförmiddag!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Shit, inte ens vi som är mycket äldre än ni löser melodikrysset himlar med ögonen

Fast det lät rätt mysigt ;)

Ha en riktigt skön lördag, här går vi i mysbyxor än men ska snart åka till Ikea och shoppa loss lite. Pok sis

2010-02-06 @ 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0