Fastväxt...

Så här har nu trädet växt fast :)   Än så länge har vi skruvat det på väggen, mannen ska nog sätta dit några klossar bakom så det kommer ut lite från väggen..men det blir en annan dag...




Hemma igen efter att ha ätit god mat, småbusat lite med två söta små tvillingar och träffat ett par kära vänner som vi inte träffat på ett tag. Mello var sådär...bättre än förra veckan iallfall. Tyckte nog dock själv att Alcazar var
bäst. Darin tyckte jag inte var mycket att hänga i julgranen....tyckte sista bidraget var bättre...

Men nu ska jag luta mig tillbaks i soffan och titta på skidor....

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Snyggt! Blommorna blev också superfina! Du är ju värsta proffset nu, kanske ska starta eget i "klipp-och-klistra-branschen?" ;)

2010-02-20 @ 23:14:51
Postat av: Lotta

Åh, så fint det blev med trädet!

Há en bra söndag.

Själv ska jag testa något helt nytt idag.'"scrapbooking".

ska bli kul att prova:)

kramis

2010-02-21 @ 08:29:02
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Trädet fick verkligen en bra plats, vad fint det blev! Vilken tur att ni sköt upp resan till Västerås, det har verkligen varit bedrövligt väder här.



Kram Åse

2010-02-21 @ 13:43:09
URL: http://interiorguiden.blogspot.com/
Postat av: Sara - Thaison

Det blev ju jättebra med trädet. Det tog sin lilla tid att få upp ;)



Självklart kommer jag och hälsa på OM jag vinner.



kram

2010-02-23 @ 07:40:33
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0