Söndagsbilden v50

Idag har det oxå fejats och fixat från morgon till kväll. Vi har hunnit med att julstäda badrummet, sovrum, halva köket, och hela ovanvåningen. Vi eller faktikst JAG, har köpt julgran och bakat 2 sorters julkakor. Ja jäklar vi har minsann varit superduktiga! Halva dagen har vi även haft besök av Marcus ena bror och min svägerska plus ett par andra kompisar och deras lilla tjej. Men vi har fixat och donat under tiden, så sociala är vi :--)
Min snälla svägerska har även hjälpt mig göra fin julgranspynt.
Men nog om städningen!
Det är ju söndag och dax för veckans bidrag till fabriken. Kika in för lite inspiration!
Mitt bidrag blir denna lilla bild som väl kanske visar att det inte bara är barn man kan skämma bort. Är man barnlös så får man skämma bort hunden istället och både jag och min man är tämligen bra på det :-)
När vi var i Göteborg förra helgen, eller det var nog förr förra om vi ska vara petiga, så hittade vi denna lilla strumpa på Liseberg. Så nu har alla på Mörtstigen 6 varsin egen julstrumpa. Milos hänger såklart i hans rum (tvättstugan) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0