Nästan som hemma

Idag på morgonen lastade jag, mamma och papa in oss i pappas golf och begav oss till syster yster i Västerås.
Så nu sitter jag här i huset som är mitt favoritställa utanför Mörtstigen. Här finns ju mina små underbara fisloppor, min syster och hennes man (som för övrigt fyller 40 år på måndag och ska firas i helgen).
Marcus var tvungen att jobba idag så han är på väg upp nu. Dagen har tillbringats med att lägga pärlplattor, göra armband/halsband till partyt imorgon, busat och sen har jag gjort 4 tårtor tills imorgon. Full dag med andra ord :)
~~~~~~~~~~~~~~
På tal om nått helt annat.
Senaste inköpet till Mörtstigen och vardagsrummet är denna lilla låda från Bolia. Har spanat in dom länge länge och nu är en vit min (eller vår kanske jag ska säga) :-)
~~~~~~~~~~~~~
Och här kommer senaste "vill-ha-prylen". Tyckte den här tekannan från Eva Solo var jättesöt! Så om någon som läser detta och tycker jag värd en julklapp för sisådär 600 kr så funkar denna helt okej. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan. Vad kul med fest o familjemys. Hälsa hela familjen från mig. Kraam

2010-12-11 @ 04:58:18
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0