Fej och fix

Ikväll har det ÄNTLIGEN julstädats lite på Mörtstigen 6. Tvättstugan och hallen hann vi med.
Vi brukar ha värsta proceduren när vi julstädar och börja redan i början på december, men i år har vi ju varit borta varenda helg så det har inte hunnits med. Det känns lite tungt längst inne i mitt julhjärta när jag inte får förbereda så som jag vill...men ALLA säger att det blir jul ändå så jag får väl hoppas det stämmer :)
Nu är vi iallfall färdiga för ikväll. Vår plan var att städa ett rum till men gårdagens julbord/fest på Ronneby brunn har satt sina spår. Även ifall jag inte drack nått så somnade jag typ strax innan fyra och steg upp åtta och min gamla urslitna kropp och knopp klara inte av sånt slarv :-)
Nu ska jag se vad maken hittar på.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: mamman

Jodå visst blir det jul ändå.



Jag har lagt av med allt vad städning heter inför jul, kör bara en ordentlig veckostädning. Det är så mycket pyssel som är roligare o som jag vill fixa med så jag har valt bort städningen. Städningen kommer till våren när solen lyser in o man ser allt damm. Men det var roligt att höra att ni hjälps åt med julstädningen..skulle nog inte få min man att hjälpa till där mer än att möjligen dra fram lite vitvaror mm.

2010-12-18 @ 22:04:09
URL: http://babyonskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0