En nästan likadan dag.

Sitter på hotellet och laddar inför en ny dag på stan. Här i Göteborg ligger temperaturen idag kring nollan tror jag och det snöar lite. Idag hoppas vi dom sista julklapparna (till svärmor och mor) blir hittade. Sen blir det nog en tur till Liseberg innan vi ger oss av hem. Igår kväll var vi och käkade på en indisk restaurang (första gången i mitt liv eftersom jag inte tycker om någon form av asiatisk mat). MEN det var faktiskt helt okej. Jag valde mild kryddning och japps, det var gott. Fast godast var nanbrödet (tror jag det hette) och någon yoghurt sås :-) Här kommer lite suddiga bilder från Hotellet Grand Hotel Opera. Kan rekomendera det MEN se till att bo i nya delen, ska tydligen vara en himla skillnad) + att nätverket funkar inte över huvudtaget, tur man har iphone :-)
Nä, dax att ge sig av, ha en skön dag mina vänner
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0