"Biblioteket" tar form

Idag och igår har Marcus varit "ledig". Iallfal från jobbet. Här hemma har han fixat och donat som tusan.
Biblioteket börjar nu ta form. Väggarna är målade och golvet är lagt. Nu ska han bara bygga en liten låda längst in där vi ska dra sladdar och sånt.
Blir himla bra när allt blir mer enhetligt där upps. Snart behöver vi inte ha dörrarna stängda längre :-)
Tvillingrummet hinner vi dock inte med innan jul, och eftersom syster yster med make ska sova där några nätter över jul väntar vi med att starta så dom inte behöver bo mitt i renoveringen. Sån fin syster är jag :-)
Det här projektet har Marcus blandannat gjort idag. En hylla på mina order :-)
Inte riktigt klar här på bilden som ni kanske förstår :-)
~~~~~~~
Nu är klockan snart NIO och jag tror det får bli lite soffhäng. Egentligen borde
jag försöka sortera lite papper på kontoret men jag orkar inte. Om jag låter bli så kanske kanske kanske
det kommer en liten städfé på besök och fixa till det åt mig. Man kan ju alltid hoppas!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Såååå fint det blir!!!

kramis

2010-12-08 @ 22:58:25
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Det blir verkligen jättefint!!! När städfen har varit hos dig kan du väl be den flyga hem till mig också?

2010-12-09 @ 08:20:03
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Jennie

Ser fint ut det där H:et :)

2010-12-09 @ 11:53:25
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Ett H som i Hanna :)

2010-12-09 @ 16:25:59
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0