Onsdagens små inköp..

När vi var i Malmö i Onsdgas passade jag på att köpa några nya vadxukar
från stoff och stil

Inga direkt spännande färger, den grå har jag ju som ni ser redan men den börjar bli sunkig...och den nya kostade mig hela 87 kr :)



Sprang ju även igenom Ilva lite snabbt och hittade då kökshanddukar jag gillade + kuddfodralet "face" som jag spanat in på nätet. :-)



Nu ska jag försöka packa lite..Macke och jag sticker till Österlen och kommer inte hem förrens på Söndag.
Ska bli mysigt att bo på B&B ett par dagar. Milo ska oxå få bo på pensionat, men ett som bara är för hundar :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Snygga inköp du gjort. Det där facekuddfodralet såg riktigt läckert ut. Måste nog inoch kika på det.



Trevlig helg!

2010-08-20 @ 13:11:22
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0