Vilken dag!

Vilken dag det har varit så här långt. Hunnit med en tur till IKEA, kom dock bara ut med ett nytt skohorn för 10 kr :-)
Sen har jag lukat mina rabatter, promenerat med Milo och slappat på altanen (och ätit ben&jerry glass).
Lite tråkigt är dock livet för jag har ont i min vad/hälsena + att det har böjar värka i mitt ena knä. Tror jag kanske
har varit lite väl ambitös med joggingen. Nu ska jag vila till på tisdag iallfall.
Nu ska jag snart ner till min kära mor och gå en långpromenad med henne och milo. Väl hemma ska jag träffa en kompis över en ny promenad. Man kan inte få för många sådana en dag som den här!


En liten hortensia fick följa med hem från Maxi eftersom tulpanerna såg så vissna ut.
I bakgrunden skymtar våra nya inbyggda högtalarna vi ska ha i vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: Therése

Även om det så bara blir en liten skohorn...så känns det rätt bra att inte komma tomhänt från Ikea iaf ;-)

Hoppas det känns bättre i knät och vaden nu!

KRAM på dig!

2010-04-26 @ 22:18:00
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0