Positivt samtal...

Igår när vi lagt oss hade jag och min kära make ett ytterst positivt samtal.
Det gäller ny taklampa i köket.
M - Vi måte ju köpa en ny lampa till köket nu oxå.
A - Jag vet..jag har ju sagt till dig vilken lampa jag vill ha.
M - Umm men jag tycker inte den är så snygg
A - Jammen du hag ju redan godkännt den i möjkvitt?
M - Har jag??
A - Ja!
M - Okej..men jag tycker inte det är så snyggt med det där gallret.
A - vilket galler? AAAAAAAAAHHH du menar bumling, jag pratade om Kartell FLY.
M - Vilken är kartell?
A - Du vet där där "genomskinliga" som du tycker är så ful men som du gillade i mjölkvitt.
M - Kom nog inte ihåg.
A - Skitsamma för jag vill mycket hellre ha en bumlig.
M - Vad kostar dom då?
A - Tja man kan ju köpa en begagnad och spraymåla vit..eller köper man en ny för typ 3000 kr (obs lite lögn, jag vet) Men jag har sett en gul på en antikaffär som jag tycker skulle vara rätt cool.
M - hmm gul..skeptisk..
A - jaja..vi kan väl titta på den iallfall..

Sen somnade vi nog :)
Meeen tänk om jag ska få en bumlig. Tjoho..En bumling OCH en Flowerpot..det är lixsom nästan mer än jag vågar tro på :)

Är det någon som har köpt och spraymålat en bumling?? Har som sagt sett en gul som jag tycker är skitläcker
men man kanske tröttnar? O andra sidan om det funkar och spraymåla så kanske man kan köra gul och sen måla :)




Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Ah... Var ska ni hänga den? Vi har ju inget tak att hänga taklampa ovanför matbordet... :(

2010-04-21 @ 00:01:39
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: isa

Spännande att se om det blir en bumling eller en kartell!! Båda är underbara :) kram isa

2010-04-22 @ 00:26:42
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Jag ska nog oxå ta och börja prata med Stefan vid läggdags om man kan få så possitiva besked :) Båda är skitsnygga!



kram

2010-04-23 @ 04:45:07
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0