OJ



Med utmärkelsen följer vissa reger:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.


Jag har fått en liten utmärkelse från lotenlind, en av mina favoritbloggare. Tack tack säger jag :-)

Sju sanning om mig själv...tjaa här kommer dom.

Namnet spättanjansson kommer från att min mamma brukade kalla mig OCH min syster det ibland
när vi var små, kallades för övrigt oxå fisen och ägget av pappa :-)
~~
Lider av enorm flyg och båträdsla. Har varken flygt eller åkt båt på 10 år!
~~
Svär alldeles för mycket. Min man svär inte alls och jag hör själv ofta hur illa
det låter men jag kan lixsom inte låta bli!
~~
När jag var liten hade jag inte Luke Macahan på väggen, jag hade Zeb
~~
Älskar att läsa, framför allt deckare. Äger över 300 pocketböcker men tycärr läser jag mindre och mindre.
Men lyssnar hellre på en ljudbok än musik i min ipod
~~
om jag älskar att läsa så superälskar jag att träna, uppväxt på fotbollsplan och spelade även innebandy i många år. Nu för tiden är det jogging som gäller, och styrketräning..och på sommaren blir det många timmar tennis.
~~
Älskar även glass och Italien. Allra bäst är det såklart när jag får äta glass I Italien :)

DET var några sanningar om mig!
Nu skickar jag denna award vidare till...

Dessi

Thaison


INA

Sara

linasinredning


Kommentarer
Postat av: Lotta

Roligt att läsa dina sanningar:)

Flygrädsla och tyväär också "svärandet" har vi gemensamt:(

Men däremot hade jag Luke på väggarna;)



kram kram

2010-04-14 @ 22:09:23
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Grattis till utmärkelsen! Den sista sanningen kan jag stämma in i helhjärtat - italiensk glass i Italien.... oj, så härligt.

2010-04-14 @ 23:12:38
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: isa

Roligt att få veta mer om dig :)

Båt räddslan och flyg räddslan är nåt som vi delar

kram ;)

2010-04-14 @ 23:52:59
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Oj man tackar och bugar snäckan :) Awarden kommer snart att pryda min sida men vissa sanningar tror jag att du och jag håller för oss själva :)



Tror f-n att jag skulle bli arg om du fick kyssa en snygg fransman och inte jag -ahhahaahaha. Du är ju för rolig.



kramis

2010-04-15 @ 12:02:31
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Men åh, så himla roligt att få vara med här! Tack så mycket! Ska förbereda och blogga om det i morgon! :)

2010-04-21 @ 00:05:45
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0