livstecken

Heeej!
Har varit utan nätverk hemma nu sen i söndags..börjar bli tufft. Igår köpte jag helt sonika en iphone som jag tänkt göra länge och tänkte men nu jäklar slå jag till så kan jag nog blogga från den iallfall. Meeeeeen väl hemma insåg jag att jag måste kunna koppla upp telefonen till internet innan den gick att få igång :)
Idag kom så två tekniker hit och kollade och kollade...till sist konstaterade dom att det nog var mitt modem som strulade. Så nu åkte jag hem till pappa och snodde hans och då jäklar funkar det igen. SÅ
nu blir det till att köpa ett nytt :)

Nu ska jag gå och lägga mig och pilla lite på min nya kompis ipone :)

hoppas ni mår väl alla. Har typ 1 miljoner blogginlägg att läsa ikapp!!

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Grattis till din iPhone, det är nog världens roligaste leksak, jag är jätte nöjd över min. Hoppas att du får ordning på modemet, det är verkligen frustrerande att inte komma ut på internet, vilket liv vi lever, eller hur!

2010-04-11 @ 12:46:29
URL: http://interiorguiden.blogspot.com
Postat av: Sara

Det är verkligen jobbigt att vara utan internet, känner mig helt naken. Jag har 3 och min "dong" har visst gått sönder så jag måste skicka in den för lagning, så jag får glatt vänta tills den är tillbaka.



Jo tack jag mår bara bra, hur är allt med dig då?

2010-04-11 @ 15:49:51
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

åhhhhh snart är jag den sista levande varelsen som inte har en iphone. Kollade på en i singapore men den var inte billigare där och det är typ inget fel på min så jag kunde bara inte köpa den. Trots att Stefan sa ja. Jag känner att just nu behöver vi lägga alla pengar på huset. Samt att det blev mycket shopping ändå i Singapore.



kramis

2010-04-14 @ 11:59:26
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0