hål i plånboken

Betalade precis en "vardagsrumsrenoveringsräkning" lite grejer till "hemmabio".
Så nu är vi 17500 kr fattigare. Fy attans vad saker och ting kostar...OCH det var ändå inte allt.
Men jag vet att vi får bra priser och det är jag tacksam för,  så jag borde inte klaga, bara lite :)

Snart är det iallfall dax att lägga pengarna på "roligare" saker som inredning, tex stringhyllor :)
Men det är ett tag tills dess. Målaren kunde inte komma förrens tidigast nästa vecka.
Sånt är livet!

Mår bättre idag även ifall det inte är helt bra.
Vi ska iallafall försöka grilla lite här hemma jag och mannen. Eller mest han..Jag tänkte mest vila :)
Köpte färsk laxkotletter som var marinerad och doftade underbart. Köpte färkpotatis oxå, visserligen
cypriotiska men vi ska ju inte prata med dom :)

Ha en skön valborg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Therése

Låter gott med lite grillat...

synd bara att du gått och blivit sjuk!



Och jag kan hålla med dig att det är ju lite roligare att lägga pengar på saker som inredning ;-)

(Även att det är lite annat som ska fixas också såklart!)

Se till å krya på dig nu...KRAM!!

2010-04-30 @ 21:28:28
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0