gulligt påslakan

Det här påslakanet från IKEA tyckte jag bara var för härligt. Skulle INTE ha nått
emot att krypa ner i en säng bäddat med det här :-)


bild IKEA. Påslakan GLASÖRT KULLE

För övrigt har jag haft en ganska bra dag. Massor att göra på jobbet så dagen gick fort, satt hemma
halva dagen eftersom jag behövde fokusera mig ordentligt, och det funkade, var effektiv som tusan :-)
Milo fick en lånpromenad på lunchen, sååå härligt väder!
2 timmar på brukshundsklubben oxå avverkat och det var jobbigt jobbigt jobbigt. Övervägde flera gånger att sälja
byrackarn på Blocket :-)

Men han får nog stanna :-)

Dax att nana...full dag på jobbet imorgon oxå.
natti natti

Kommentarer
Postat av: ina

Ja, påslakansetet var jättegulligt faktiskt!

IKEA har mycket fina saker just nu, eller så är det bara så att man attraheras enormt av alla färger nu på våren! :o)



Sussa sött!

/Ina

2010-04-12 @ 22:24:05
URL: http://www.inaslillaliv.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag ska hålla mina tummar för allt det går för er!

2010-04-13 @ 18:16:35
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: EVA

JA DU DET KÄNNER JAG IGEN ANGÅENDE MILO.MEN DET BLIR MYCKET BÄTTRE.DOM ÄR MOGNAR SENT LABBARNA.RÄTT SOM DET ÄR TRILLAR ALLT IN.HÄRLIGA HUNDAR.



EVA

2010-04-13 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0