Äntligen på plats

I somras köpte vi en bunta Lexington handdukar. Hur mycket vi än tvättade och tumlade
dom svarta fortsatte dom och ludda som tusan. Så till slut lämnade jag tillbaks dom. EFTER mycket
strul från butikens sida (typ att dom totalt glömt bort oss) fick jag äntligen nya handdukar idag.
Inga nya svarta dock utan det blev två ljusgråa och badlakanen blev vita. Har vita innan och dom är helt ljuvliga. MEN skulle INTE rekomendera deras svarta handdukar, och framför allt så i den lexington butik som jag handlade i kan jag bara kalla servicen usel!

 

Själv har jag av många anledningar haft en usel dag. En av anledningarna är att jag i flera dagar kännt mig krasslig och att idag har det bara blivit värre. Det onda kryper ner i luftrören. Blärk, jag har INTE lust att bli kul.
Har massa roligt fredag-söndag som jag inte vill missa :(

Nu ska jag försöka äta lite mat, sen blir det en skål glass i sängen och vila!


Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Hej Snäckan,



Hoppas att du inte blir dålig. Vet hur illa det blir med dina luftrör.Vad har ni för roligt planerat i helgen?



Tänker på dig,

kram

2010-04-29 @ 08:16:08
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag har svarta och de har aldrig luddat...måste varit nåt vajsing på dem...tvättar mina jämt och ständigt och hänger upp dem så fort det torkat, snudd iaf.



Ha en bra helg!!

2010-04-30 @ 10:32:38
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Therése

Tråkigt att man blir bemött så himla dåligt!!

Tur att det löste sig till slut iallafall!

KRAM!!

2010-04-30 @ 21:24:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0