Pinsamt men jag erkänner..

Okej, jag erkänner..jag sitter och kollar på Mammas pojkar eller vad det nu heter...första reklampausen har precis börjat och jag är redan trött på det, OCH ÄNDÅ kommer jag förmodligen se klart :-)   Vad säger det om mig. :)
Vilken jäkla ljudnivå och kackel det kan bli när man buntar ihop en massa flickor/tjejer/kvinnor som vill synas i TV.
Och snart ska mammorna och killarna göra entré, det här kan bli hur dåligt som helst. Ni vet såndär dålig tv som man ändå kollar på :-)

Kommentarer
Postat av: Therése

Sitter också och kollar på det precis med min 15 åriga dotter.

Jag sa: Ida, blir aldrig sån, snälla!

Nähe, det är ingen risk, svarar hon (som tur är!) ;-)



Men allvarligt...vad ÄR det för tjejer egentligen?

Oj, nu börjar det igen, hihi måste ju ändå så eländet!!

Kram Therése

2009-10-08 @ 20:49:54
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Veronika

Haha bra att du erkänner iaf ;)



Tror faktiskt att krukan är i porslin!

2009-10-08 @ 21:44:22
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ha ha... du behöver inte skämmas :)



Vet du om att Svenska Hollywoodfruar har tittarrekordet för en egenproducerad produktion??

1077000 tittare... Å jag är en av dem.... ;)



Krya på dig kram från mig!

2009-10-09 @ 07:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0