Tisdag - en månad kvar till jul

Är förmodligen inte den första i bloggvärlden som kommenterar att idag är det 1 månad kvar till jul. Men likt förbannat så stämmer det ju :)
Till helgen startar julstädningen och då åker första julskivan på, längtar faktiskt dit. Jag och mannen har bestämt att börja med gästrummet och skräprummet på ovanvåningen.

Kikade nyss in på designonline och hittade då dom här enligt mig helt ljuvliga handdukarna, dom MÅSTE jag nog klicka hem..problemet är att jag inte vet vilken jag tycker mest om :-)  (finns 2 andra varianter oxå).
Summan är 199 för två och det är ju faktistk ett helt okej pris!



Nu ska jag kika in på iform.se och räkna ut hur lång min löparrunda var idag, där finns ett smart verktyg som kan hjälpa en mäta ut sin runda.
Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0