Stockholm, andra kvällen...

SÅ ligger man här på hotellrummet igen.. 2 natten..igårkväll kunde ja ginte somna, sista gången jag kollade på klockan var hon 3.25. Kan säga att jag var lagom trött när kursledaren började mala på, men jag piggnade till :)

Vi har hunnit gå en runda på stan. Inga stora inköp ännu. 1 par svarta jeans leggings på H&M OCH sen gick vi på H&M home och då blev det ett kuddfodral.

Middagen åt vi på Thank god it's friday där jag åt en supergod hamburgare.

Sen åkte jag minsann tunnelbana 3 stationer!! Det är väldigt långt ska jag säga för att vara mig eftersom jag hatar denna typ av fordon. Men det gick bra så jag var så stolt över mig själv så jag firade det med att köpa med
mig en gräddbulle som jag precis avnjutit.

Nu ligger jag här och kikat på skidresor. Jag och mannen sticker nog iväg över jul/nyår. Det blir antingen någonstnans i Sverige eller Österrike. Vi tar helt enkelt där vi hittar bäst boende :)

Dax att borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Glöm inte Zara Home!!

2009-11-12 @ 11:18:41
Postat av: Linda

Låter som du har det riktigt gott där uppe i stockholm, förutom att ligga vaken till efter 3 då.

Härligt med en skidresa.

Ha det gott

2009-11-12 @ 14:14:57
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Sara - Thaison

Stopp! Vad är det jag läser?? Har DU åkt tunnelbana frivilligt?? Wow det är ju jättebra. Jag är stolt över dig stumpan.



Vad är det mer jag läser. Åka iväg över jul/nyår. Är julafton oxå inkluderad då??



kram

2009-11-12 @ 16:33:07
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0