Nu är det lagligt...

Alltså jag vet ju att det inte finns en lag för att prata/planera jul innan 1 november men det borde nästan göra det tycker jag! :) (kan kanske ha brytit mot denna "regel" själv men det låtsas jag inte om)
MEN, nu har vi ju passerat 1 november så nu är det ju helt okej att börjar planera OCH inhandla diverse olika saker till jul.
Det är ju faktiskt bara 4 veckor kvar till 1 advent så det är nu hög tid att se över vad som behövs införskaffas.
Har länge varit sugen på någon form av julkrubba men inte hittat någon som känns sådär rätt men kikade nyss in på designonline och hitta denna varianten...skulle helt klart funka!

            
bild: designonline

Kommentarer
Postat av: Therése

Den där var ju väldigt fin och lite annorlunda (inte sett nån liknande innan)

Själv kör jag med 4 runda blockljus i rad på ett fat detta året också!

Kram Therése

2009-11-03 @ 00:33:14
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0