Jag packar....

För imorgon åker jag och två kollegor till stockholm efter lunch. VI ska på en 3 dagars utbildning (CSI- Continual service improvement), jag tror inte det är så många som läser detta som är insatta i ITIL så jag låter bli att förklara vad det är)  :-) Det ska bli kul men kommer säkert och bli jobbigt...på fredag åker jag sen direkt till Västerås där då min man, milo och mamma o pappa befinner sig. Vi ska hälsa på syster yster med famil under helgen. Så det blir några dagar som jag ska vara hemifrån.

Är i stort sett färdigpackad, bara träningsväskan kvar men den får mannen ta med sig till Västerås, i stockholm lär jag tyvärr inte hinna träna. På kvällarna lär det bli shopping, mat och så kommer vi nog får sitta och läsa lite.....

Idag har vi varit i Malmö igen på MAS, gick finnemang :-)

Nu ska jag packa det sista...
trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas du får det trevligt i Stockholm,

och att det blir lite tid över till shopping också...finns ju mycket mysiga butiker där ;-)

Kram Therése

2009-11-09 @ 23:36:31
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

men men, är det allt du ska skriva om MAS??



Tusen tack för godiset och BALLERINA PEPPARKAKA!!



Mums

2009-11-10 @ 05:43:44
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Lotta

Näe, jag får erkänna att jag inte vet vad det är;(

Men kul brukar det ju alltid vara att få komma till strostaden på kurs. Så hoppas att det är något du tycker är trevligt:)



Själv ska jag också till Sthlm på kurs om några veckor. En riktig drömkurs för mig!

Det är ett första steg i en utbildning som Colorama har som "Inredningsrådgivare"

Jag längtar.....



Há det så gott!

kramis

2009-11-10 @ 06:30:38
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0