Finsk kompis

Om ni gillar MUMIN så kika in på designonline där dom har fått in en hel del nyheter...här kommer 2 varianter..


Bilder från designonline...

Själv tycker dom är ganska så fina men förmodligen inget jag skulle köpa själv.

DÄREMOT den här varianten av PXL lampa skulle jag LÄTT kunna köpa..om den inte var så jädrans dyr. Skulle behöva en ny vägglampa i vår trappa och den skulle bli sååå fin, suck...är skeptisk till att min kära make kommer gilla den lika mycket...MEN jag måste ju visa honom den. Börjar lite försiktigt och visa honom UTAN prislapp :--)


Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Ja det är nog bra att börja med att visa lampan och övertala honom FÖRE du visar prislappen :)



Oj, har du ett vaderat kuvert som ligger och skräpar där hemma :) Me like :) Tja vad kan man stoppa i det?? Du brukar ju alltid komma på med så bra idéer men kommer jag på nått så bloggar jag direkt.



hoppas du får en hrälig helg.



kram

sara

2009-11-20 @ 15:10:37
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: fru Sätterlund

Gillade också lampan :)Man måste bearbeta lite försiktigt annars parkar de bakut :D



Tvålpumpen blev ju snyggare när du hottade upp den lite - kul med egna idéer!



Trevli helg,

Kramar Therese

2009-11-20 @ 16:52:11
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Sofia

Fin den var!

Du får göra som jag, framföra det lite försiktigt och nämna det några gånger..min sambo brukar säga nej direkt till en del idéer jag har..men sen kan han ändra sig om han bara får tänka på saken ett tag! :P Oftast brukar det sluta med att han faktiskt tycker att jag har riktigt bra idéer! ;)

2009-11-21 @ 18:06:40
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0