Färdigmålat!

I veckan blev jag ju klar med bänkskivorna, det enda som återstår är att mannen ska foga, det vågar han itne låta mig göra säger han :-)

Jag blev iallfall mycket nöjd. Ni får se den ena bänkskivan (den som blev sämst) för på den andra står det så mycket skräp eftersom jag håller på att städa :)

                                        
         
 
                               

Sådär, nu ska jag ge mig ut på en joggingtur, sen blir det en visit hemma hos en kompis innan det blir taco och lördagsmys med mannen och milo.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag hittade din blogg nu när jag sökte efter erfarenhet om att måla träbänkskivor svarta. Jag vill gärna veta exakt vilka färger du använde; grundmålning - vilken i så fall? täckfärg - vilken? den nermattande lacken - vilken?

Och efter att du nu har använt bänkskivorna i några månader - hur tycker du att det funkar? Det ser fortfarande superfint ut på de bilder där köksbänken sticker fram :-).

Mycket trevlig blogg, förresten! Kommer att lägga den som en favorit :-).

2010-01-07 @ 19:53:54
Postat av: Proforma - Irene

Hej! Sökte på "måla bänkskivor svarta" och hittade dig på Styleroom. Har så länge tänkt måla mina men drar mig så för om det är hållbart eller ej. Ser att det var ett tag sedan du målade dina och undrar om de är lika fina fortfarande?

Irene

2012-04-17 @ 23:35:03
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Ps. Lånade en bild av dig, med länk förstås! Hoppas det är ok!

Irene

2012-04-17 @ 23:35:55
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Hej igen! Tack snälla för svar hos mig! Ja, det förstår jag att en babysitter repar om man ställer den på bänkskivan. Tur att jag inte har några småbarn längre, bara min man och jag. Jag är lite nyfiken på hur färgen har hållit runt diskhon, där man håller på med vatten en del... eller ganska mycket faktiskt? Och när man ställer saker på skivan, blir det t.ex. ringar efter glas osv...? Vi sitter ofta och äter vid "bardelen". Glad... och tack, om du vill svara igen. :)

Irene

2012-04-18 @ 22:34:04
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0