Dagen så här långt...

Idag var det riktigt segt att stiga upp på morgonen..fick tvinga mig upp och kom därför onvanligt sent till jobbet...
Men som tur väl var piggnade jag till när jag kom dit och har varit produktiv som sig bör när man är på jobbet :)

Dagens sallad är uppäten, Milo har fått en 45 minuters promenad och nu ska jag ge mig iväg på Afropowerdance...sen är det dax för en dusch igen i min HÄRLIGA ångdusch, jag är kär :)
Nästan lika kär som jag är i min självgående dammsugare..eller kanske lite mer...svårt att säga!

ha en härlig fredagskväll...

dagens tv program som jag satt på inspelning är halv åtta hos mig (såklart) och så en ny serie som jag tror hette Morden eller nått sånt på svt.


Kommentarer
Postat av: tina

Å det låter härligt med en självgående dammsugare!!



Morden,den nya serien ska också spelas in här hos oss!



kram/tina

2009-11-04 @ 19:05:54
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vaddå fredagkväll? Nu tycker jag att du går händelserna lite väl i förväg. Jag har en tenta att skriva innan det blir fredagkväll men sedan ska jag njuta av den. PoK

2009-11-04 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0