Ajaj i ryggen...

Idag har jag ont i ryggen som tusan, det är i högra svanken precis som vanligt. Kan inte räta upp mig utan har en gaanska sned överkropp idag och det är både plågsamt och ser dumt ut. Jag som ska starta julstädningen ikväll!!
Skit oxå..

Sitter nu och roar mig lite med att kolla och fixa till foton...leker lite i photoshop som jag tycker är skitsvårt...
här är iallfall ett foto som jag tog i Italien i september på en fin gammal lykstolpe :)
Den här ska nog få hänga tillsammans med våra paristavlor i sovrummet :)


Kommentarer
Postat av: Åse

Hoppas att värken i ryggen går över snart, det är så jobbigt, jag vet! Lycka till med photoshopandet.

Ha en bra kväll!

2009-11-28 @ 15:00:11
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0