nu börjar det....

och jag menar INTE melodifestivalen (fast den har ju iofs oxå börjat) utan planeringen....ska försöka och inte dränka bloggen med badrums prylar men visst, en del lär det ju bli :)

Fast vet ni nu när det väl är dax så vet jag lixsom inte vad jag ska göra och jag tycker alla badrum som jag hittat på nätet för att få lite inspiration ser likadana ut...vitt på väggen och svart/grått på golvet. VILKET jag ju oxå tycker är jättesnyggt...men jag kanske ska göra nått annat? Visst, vitt lär det nog bli på väggarna men tjaa det tål att fundera på....

Vi har ju funderat på nytt badrum i flera år och när vi hittade den här blandaren för några år sen blev vi helt frälsta...

     

Men nu är jag inte alls lika säker, jag tycker fortfarande den är jättefin men njaee jag tror inte att det blir den, eller dom för vi ska ha dubbel (är vi nästan säkra på).   Tycker den här fin oxå...Båda är från svedbergs. Fast jag vet inte...hmmm tur att det är några veckor kvar :)

     

Kommentarer
Postat av: Therese

Visst är det svårt att välja!

Finns så mycket snyggt, sen vill man ju inte att man ska tröttna efter ett tag!

Den översta kranen var riktigt snygg och annorlunda!

Kram Therése

2009-05-13 @ 01:44:14
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0