Lätt som en plätt!!

Det var faktikst lätt som en plätt att välja kakel...eller nästan iallfall. JAG fick tyvärr ge mig när det gäller vitt golv men jag är nog lika glad för det för jag hittade ett svart golv jag gillade jättemycket. Denna miljö nedan fastnade vi för med en gång och det var oxå den som vi beslöt oss för. Vi har dock ännu inte riktigt bestämt hur vi ska ha det, men det blir nog 3 vita väggar och 1 svart fondvägg...och så svart golv.....golvet kan vi ha antingen dessa som ni ser här eller 5x5 mosaikvarianten. Vi köpte en av varje av alla plattor vi tittade på så vi kan klura hemma.
Det skiljer rätt mycket i pris på dom olika varianterna. Tex om vi väljer mosaiken på golvet istället för 30x30 platterna så kostar det 10000 kr mera...och det är ju rätt mycket....

Jag ska ta kort på plattorna som vi köpte med oss hem så ni ser dom nogrannt, dom är liiiiite svagt randiga resp rutiga kan man säga :)

     

     
     
     

     

Kommentarer
Postat av: Nathale

det kommer nog bli jäkligt snyggt! :)

2009-05-23 @ 18:18:33
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Lina

va fina dom var! Väntar på resultat! Det ska bli spännande :) Ha en bra kväll :)

2009-05-23 @ 21:10:51
URL: http://linasinredningblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Ser jättesnyggt ut!

Kommer bli kanon ;-)

Kram Therése

2009-05-23 @ 23:11:20
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0