ingen tid för bloggning idag....

Idag har det inte funnits någon tid för blogg vilket är ovanligt för enligt min man priorierar jag bloggen framför det mesta :)
Men idag kom min allra bästaste kompis som till vardags bor i Thailand på besök och då hamnade bloggen längst ner på prioriteringslistan!
Men nu är det ju sovdax så nu ligger jag här i sängen med datorn i knät och tänkte att en liiiten koll måste jag ju göra :)
Men nu ska jag bara läsa igenom mina "prenumerationbloggar" på bloggkoll innan jag oxå ska sova...är ganska så trött...

Förresten...införskaffade en sådan här liten datorbricka på Ikea för någon vecka sedan...valde mellan denna billigare varianten och en lite dyrare som finns bla på designtorget.
Den från Ikea funkar utmärkt och kan rekomendera den (finns i vit oxå), inga varma och svettiga lår efter datorn längre :)
Natti..
     

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Jag skall kolla efter en sådan nästa gång jag är på IKEA.

2009-05-08 @ 00:11:47
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: tina

Den funderar vi också på att köpa..det blir nog den eftersom priset är så bra!



kram/tina

2009-05-08 @ 00:41:11
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Therese

Kul att få träffa en kompis man inte ser så ofta, hoppas ni hade trevligt!



Har tänkt köpa en sån där datorbricka från Ikea till min dotters laptop.

Det ligger till som så att jag lånar den av henne lite titt som tätt, och ja...det blir väldigt varmt i knät :-)



Natti..sov så gott!

2009-05-08 @ 01:16:53
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0