Hörrni kolla vad jag hittade idag...

Idag smet jag iväg till Ikea en stund precis när dom öppnade för jag skulle hitta nått till våra köksfönster som är typ tomma.
Men istället hittadejag dessa krukor på fynd och kunde ju inte låta bli att köpa dom..... :)
Mannen höll på att svimma när jag bad han komma med en större bil för jag fick inte plats i vår saab 95 kombi med 4 krukor!! hihii  Dom är i plast så dom väger nästan ingenting...MEN dom är ju rätt stora :)
Dom svarta ska jag nog ha där dom står ungefär...dom VITA är ju mer svårplacerade....får se vad det blir..antingen på stora altanen eller får dom stå ute i trädgården någonstanns. Dom var superbilliga (tyckte jag iallfall) men det lär ju kosta en del att köpa blommor till dom, får bli petunia eller nått annat billigt :)

     
        
 
     

Kommentarer
Postat av: Mandragora

Vilket fynd! Nu är ju helgen fixad liksom!



Du kan kanske ha ett litet träd i någon av dem?

Det är himla snyggt att blanda växter - något på höjden och något som hänger ned. Kanske lite murgröna vid kanten? Gamla knotiga grenar eller någonting i lättare metall kan man stoppa ned för växterna att slingra sig på. Vildvin är min nya favorit med stora gröna blad som lyser i rött på vinterhalvåret. Snabbväxande som bara den!

2009-05-30 @ 13:14:19
URL: http://shakti.blogg.se/
Postat av: Therése

Åh, precis vad jag skulle behöva nu när jag ska börja inreda altanen!

Visst är det kul när man lyckas fynda lite ibland ;-)



Du får ha det så härligt i solen!

Kram Therése

2009-05-30 @ 16:19:07
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Lina

Skitsnygga krukor :)



ha en skön helg! kram

2009-05-30 @ 20:56:20
URL: http://linasinredningblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

Super snygga krukor!!! De vita borde väl passa utmärkt på altanen?!



Vems är den gröna cykeln???

2009-05-31 @ 16:06:20
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0