Dagen lider mot sitt slut....

Så då har denna dagen försvunnit iväg...jag har inte hunnit läsa ut boken jag skulle tills imorgon, har 250 sidor kvar att läsa :)  wish me good luck!  Boken jag ska läsa heter Dubbla slag av Main Persson Giolito...

I lördags köpte jag nya kuddar på hemtex. Har inte bestämt mig om jag ska ha dom i kökssoffan...eller i tv-soffan....vi får se..
så här ser dom iallfall ut. Ursäkta kvalitén på bilderna, den är inte den bästa!

     

     

     
     Funkar fint ihop med min egensydda kudde tycker jag :-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jättefina!

På hemtex har dom så himla mycket snyggt!

Ofta har dom bra erbjudande också =)



Ha det så bra!

2009-05-04 @ 23:13:38
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Vilka läckra kuddar! Den översta i orange/rosa och vitt skulle jag absolut kunna tänka mig i mitt oranga vardagsrum. Du har en jättemysig blogg!

2009-05-05 @ 19:04:47
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0