Aj

Idag har jag superont i ryggen och kan nästan inte utföra någonting, knappt sitta. Igår var jag först på gymmet och körde rygg sen hade min svåger lite träning med mig och hans sambo ute på vår gräsmatta. Vi höll nog på i en dryg timme och han körde rätt mycket rygg. Så idag på morgonen hade jag lite ont men sen när jag var ute och gick med svärföräldrarna och Milo så böjde jag mig ner och skulle plocka upp lite hundavföring och då lixsom hände det något i ryggen.
Så nu sitter jag här som ett fån och gör ingen nytta alls. Vi laddade upp ordentligt igår med massa blommor som ska planteras men det har min lilla make fått fixa själv idag, och han har väl gjort hälften och varit så duktig så...
får nog försöka masa mig upp och ta några bilder så ni får se.

Aj

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Ja ush, ont i ryggen är ingen höjdare. Hoppas du mår bättre snart!! Jag har haft diskbråck och det tog verkligen extremt ont.



~Livet i byn

2009-05-31 @ 17:47:26
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Nä, jag vet inte om jag är så duktig!! Är sugen hela tiden men...



~Livet i byn

2009-05-31 @ 18:08:37
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0