Vad ska hunden heta...

Måste erkänna att det är mycket hund som snurrar i mitt huvud nu. Nästan mer hund än shopping. Fast iofs så funderar jag ju mycket på shopping till hunden så helt shoppingtankar-fri är jag ju inte :)´


Fast nu sitter jag och försöker komma på ett bra namn. Mitt favoritnamn är Milo, men min mamma berättade att hennes väninna kallas det så jag vet inte. Meeen jag hittar faktiskt inget som jag gillar lika mycket så jag kör kanske på det ändå...
Milo jooo det känns bra när man säger det faktikst :)  Me like!

Kommentarer
Postat av: Åse

Kul att ni ska skaffa valp! Milo är ju ett bra namn eller varför inte Milou efter Tintins hund. :-)

2009-03-16 @ 19:28:07
URL: http://didriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0