tjugo över sju hos mig

Om en vecka når jag den aktningsvärda åldern 34. Detta måste såklart firas :)
På onsdag kommer närmst sörjande släkt och jag sitter o filurar lite på va jag ska bjuda på. Eftersom folk jobbar så lär det bli så att folk dyker upp lite hipp som happ så kallt vore nog bäst. Tror jag ska göra en exotisk planka Anna Style :)
Och så kakor och tårta till efterätt.
Så i helgen blir det dax för att baka. Några recept kommer jag sno från denna härliga blogg.
Ohh jag älskar kalas, gillar och fixa och laga mat och känna en lagom nivå av stress :)

Har precis kommit hem från gymmet. 40 min på löpbandet och 1 h styrketräning så jag är rätt mör. Nu ska jag laga lite mat, idag blir det moussaka som min man äääälskar så han kommer bli glad.

Och givetvis så kollar man på halv åtta hos mig. Jag tycker det är ett helt suuuperbra program och framför allt Helge skog som speaker är ju helt suvveränt. Har ni inte sett det, så GÖR DET! :-)

Kommentarer
Postat av: mamman

Grattis i förskott.



Det "märks" att du är "betydligt" yngre än mig eftersom du gillar stress och köksaktiviteter. Jag gillar inte det och köper det mesta färdigt för att ha det så stressfritt som möjligt sådana dagar med mycket folk omkring mig.



Moussaka blev det hos oss också i dag, med sallad till. Var mest bara roligt att berätta.



Ha en bra fredag.

2009-03-26 @ 20:03:41
URL: http://www.babyonskan.bloggagratis.se
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Jag känner tyvärr ingen som uppskattar Halv åtta hos mig som jag. Det är ju hur roligt som helst. Så du har ju bra smak får jag säga!

2009-03-26 @ 20:23:20
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Jag har aldrig sett programmet men nu måste jag ju göra det när du säger så.



~Livet i byn

2009-03-26 @ 20:36:33
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Jag tror nog vi kommer att trivas ihop ;0)Fast det blir svårt att göra sig av med den gamla...



~Livet i byn

2009-03-26 @ 20:41:56
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0