stressig måndag...

Stress stress stress....vilken start på veckan. Möte hela förmiddagen, blärk. Men det gick iofs rätt bra.
Stack tidigare från jobbet för jag har varit och klippt mig OCH gjort liiiiite slingor i håret (mest för min syster skull faktikst för hon påstår att jag är råttfärgad!!!, själv vill jag kalla mig mörk blondin, men nu du syster yster är jag ljusar igen så du kan vara stolt över din lillasyster igen)   :-)
Snabbt iväg från frissan till Maxi, dit självscanningen hade kommit idag så det var knökigt och bökigt..men jag lyckades veckohandla lite snabbt och lätt utan att behöva scanna själv.
Nu har jag slängt in alla varor och nu ska jag iväg och träffa några jobbarkompisar och käka middag.
Ingen ro och ingen vila 

Har kommit på att jag behöver nog en till pappelinamatta. I köket vore det bra med en nu när vi får hundvalp. Vill nog ha en lååång helvit...typ den här :)

Pappelinamatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0