soffan har anlänt!

Idag kom vår nya soffa. Den står nu i 4 olika delar ute i garaget :)
En del tycker det verkar osmart att köpa en ny soffan 3 veckor innan vi får hem en hundvalp, men jag hoppas givetvis
att den inte ska äta upp soffan. Valpen kommer bara att vara på ovanvåningen när vi är där till att börja med så jag hoppas det ska gå bra. Det ska bli spännande att se hur soffan blir när den kommer upp men vi väntar kanske med att packa upp den tills golvet är bytt och väggarna gipsade och målade.......
eller så kanske vi öppnar den med en gång för att jag inte kan hålla mig :-)


Kommentarer
Postat av: Karin

Spänannde att se den!

2009-03-17 @ 21:45:22
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0