snabbt besök på ikea...

Nu har jag precis varit på en snabbvisit på Ikea. Jag köpte 2 grindar vi ska sätta upp i trappan så valpen inte kan ta sig upp eller ner. Kan vara bra och ha oxå för många av våra kompisar har små barn som snart kommer börja vilja strutta omkring :)
Den lilla hunden fick även en tämligen ful liten bädd och så köpte jag nya gardiner eller rättare sagt en ny gardin..till kontoret....
Blev den här...(tillhör PS kollektionen)
 
           
Det är så mörkt inne i vårt kontor så jag ville bara ha nått textilit men som släpper in mycket ljus och det kan man säga att denna gör....
Nu ska jag snart bege mig ut och springa en liten runda innan vi ska ta kväll, det blir filmtajm med lite onyttigheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0