Morgon hos mig...

Sitter vid köksbordet med en härligt smarrig mango/papaya smoothie, supergod :)
Tidningsbudet kom precis och dagens tidning är inköpt. I kaminen brinner en brasa och på tv:n pratar dom blommor på tv4.
En riktigt härlig morgon...det enda som saknas är min man som spelar fotboll och så möjligtvis solen. Meeeen man kan ju inte få allt :)

Läste precis att min ömma syster INTE tycker jag ska plåga min stackars valp med en FATBOY luftmadrass som hon kallar det (se kommentar på förra inlägget).  Jag brukar ju allllllltiiid lyssna på min kloka gamla syster så kanske även denna gången...vi får se :)

        YammiYammi

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh va smarrigt det såg ut, jag och Stora H drack också smoothie till frulle fast med hallon och banan. Har du köpt de där frysta fruktblandningarna på Ica eller kör du med färsk frukt? Vi ska stax iväg på shoppingrunda och då är Cykelringen första anhalten och sedan Ikea som Lilla A har önskat.Ha en skön lördag, PoK

2009-03-28 @ 10:17:22
Postat av: Karin

Så god den såg ut! Mums



Jag tror inte vi kommer släcka ikväll, skäms men tvn är så viktig nu på kvällarna då jag ammar.

2009-03-28 @ 10:41:52
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Klart valpen behöver en Fatboy!! De är ju supersnygga att se på om inte annat.



~Livet i byn

2009-03-28 @ 11:06:45
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Linda P

Ja, vadå plåga? :) Det är väl en ynnest :) KRam!

2009-03-28 @ 12:26:48
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0