Me like, va tänkte jag på och med lite omsorg kan det bli bra...

Jag brukar lyssna på mixmegapol ibland när det är någon tjej, tror hon heter Linda brukar välja personer som är aktuella på tv som hon vill ligga med, gifta sig med eller döda(!!). Detta upprepar hon varje dag.
Själv tänkte jag ha en lista i varje rum som jag kallar, Me like, vad tänkte jag och med lite omsorg kan det bli bra :-)
Här kommer mina 3 objekt från mitt dressingroom...

gardin med anor från 70-taletBättre begagnad sminkhörnaLite krokar här vore nice...

älsklingsgardin från 70-talet som hängde hemma i vårt hus när jag växte upp, sminkhörna?? vad tänkte jag på....nästan aldrig använd så meningslöst!!! och till sist ful liten vägg där det hänger sladdar eftersom vi har lampor på andra sidan väggen. Här ska krokar upp så vi kan hänga våra morgonrockar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0