Lampor till vardagsrummet?

Jag har ju köpt 3 stycken Maskros från Ikea som jag ska ha i taket på vardagsrummet.
Men jag behöver ju oxå någon bordslampa, eller två till och med. Här kommer ett par som jag tycker är
jättefina. Den vita vinner på att den har rätt höjd och bättre pris, den gråa tycker jag kanske är liiite snyggare men lite väl låg och snäppet dyrare.
Min man gillar även den gråa så det är ju oxå ett plus. Han har iofs inte sett den vita men jag tror inte den kommer falla honom i smaken. Vi har INTE samma smak när det gäller lampor, jag har bra, han har dålig ;)

Cosy gray (Muuto) 2350 kr från pid.seMr Di 1980 kr, från pid.seMaskros ca 800  från IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0