helt färdig....

Nu är jag helt färdig....har stått vid spisen sen kl 17 och nu har jag minsann satt mig lite ner i sängen med en kopp te och en nybakad muffins :)
I ugnen befinner sig den sista tårtan som inte är klar förrens om 40  minuter så jag kan inte somna ännu på någon timme...

Men nu tänkte jag sitta och njuta i några minuter av mina sista timmar som 33....snart är man 34 år...det ni...


Ummm åååhh...vilken ljuvlig muffins jag har gjort....receptet finns här på denna ljuuuvliga blogg :)
(geisha och nutella cupcakes)  yammi yammi så gott....
jag brukar alltid lyckas bränna mina muffins men icke denna gång...

nu måste jag kolla till tårtbottnarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0