härligt tyg

Det här tyget från marimekko tycker jag bara är sååå härligt. Det skulle absolut inte passa in hemma hos mig men jag tycker ändå det är ljuvligt och jag blir glad när jag ser det :)

                           

Middagen ikväll var supertrevlig. Vi fick jättegod mat och sällskapet var nice :)  Nu sitter jag och min man här hemma i nya soffan. Vi är helt uppsvällda och mätta och mannen sitter mest och stirrar på tv:n och zappar fram och tillbaks...och jag funderar på vad jag ska önska mig när jag fyller år :)

Imorgonbittit ska jag börja dagen med ett snabbesök på Ikea där jag ska köpa lite smågrejer..alltid lika kul med ett besök på det stora möbelföretaget :)

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Jag var på IKEA i dag.

Det är som sagt alltid lika kul. : D

2009-03-28 @ 00:09:03
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0