vad gör jag?

Jag hjälper inte till någonting med badrummet. Inte ett endaste dugg. Det enda jag gör är att komma med idéer om hur det ska inredas och ibland är jag bollplank till mannen när han klurar över något. Någon enstaka gång har jag hjälpt till och hålla nån bräda eller så, annars är det nada.
Handlar detta om att jag är lat?  Nej (fast jag är väldans lat) i det här fallet handlar det inte om lathet utan om att jag
1. Inte kan göra någonting
2. Mest är ivägen enligt min man
3. Tycker det är skittråkigt

Istället sköter jag markservicen. Ser till att milo underhålls, får mat och promenader. Jag lagar mat till mannen och så, näää sen var det nog inget mer :--)

Nu börjar man iallfall se hur rummet kommer att bli :)  Min man är superduperduktig :)      
           
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Att sköta markservicen är väl inte att inte göra någonting. Hade inte du varit där och tagit hand om Milo, fixat käk, svarat i telefon, hålla koll på internet (läs mailen och bloggen och inredningsiter) så hade din man behövt göra detta och det innebär förlorad tid för toalettbygget vilket innebär att det tagit längre tid. Vilket innebär ännu mindre tid för semester. Så egentligen borde din man tacka dig för all din hjälp. Tack vare dig så får ni iallafall 2 veckors semestern :)

2009-06-15 @ 09:57:58
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0