Tiden går....och inte alla tv-serier består...

Alltså är ganska uttråkad så här på fredagkvällen, mannen håller på o väsnas några meter bort vid nya badrummet...hemskt jobbigt :)
Jag sitter med datorn i knät i soffan, småäter lite godis och kollar på V. Denna klassiska gamla ödle serie som jag minns som väldigt spännande känns nu väääääldigt patetisk och skådespeleriet är ju sisådär. Men ändå...nån slags charm har det ändå på nått sätt. Jag säger emot mig själv, jag vet :--)
Nu verkar mannen vara klar för ikväll. Skönt. Vi tänkte minsann kolla in Pitten i Benjamin buttons otroliga liv. Är inget stort Pitt-fan men däremot tycker jag Cate Blanchett är helt suvverän.
Tror jag ska knapra i mig lite mer lösgodis fastän jag känner mig rätt proppmätt, men är det fredag så är det och några godisbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0