Pestsmittad...

Jag känner mig som om jag vore pestsmittad. Inte får jag åka till jobbet. Enligt min chef så om man har vinterkräksjukan så kastar man upp en dag och mår sedan illa har ont i magen ett par dagar efter. Och det är precis så jag har haft det. Och enligt honom är man inte helt symptom fri förrens 48 timmar innan illamåendet gått över så därför har jag fått husarrest av honom :(
Ingen annan vill heller träffa mig, förutom min kära make. Mamma sa att hon inte tänker komma förbi och jag skulle hem till en kompis ikväll men dit var man heller inte välkommen  :--)

Så nu sitter man här i soffan, mannen kollar på fotboll och jag funderar över semestern som vi ääään en gång måste planera om...några dagar på ett spa står högt på min önskelista...kanske ystad havsbad....måste kolla runt lite...

Kommentarer
Postat av: Mandragora

Vad skönt det hade varit med spa. Hoppas att ni hittar något mysigt ställe att åka till.

2009-06-10 @ 21:24:05
URL: http://shakti.blogg.se/
Postat av: Åse

Yepp, din chef har rätt, 48 h gäller efter sista "kräkan". Krya på dig!

2009-06-10 @ 22:14:51
URL: http://didriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0