Nu blev det detta istället...

Beställningen från designonline är nu gjord.  Det blev vaxduken men ingen av de salt peppar jag tittat på. Jag blev så velig och kom till sist på att jag skulle kunna ha marimekkoskålarna variant mindre som salt och peppar skålar. Den svarta till peppar och den klara till salt..får se hur det blir...annars hittar jag nog nått annat användningsområde till dom...men jag tycker som är söta :)

       
          3 meter vaxduk beställd...

  
                                                          Me like!!       

Kommentarer
Postat av: Therése

Där gjorde du nog rätt val ändå tycker jag!

Kan ju aldrig bli fel med fina Marimekkoskålar!

Riktigt snyggt med en svart och en glas ;-)



Och som jag sagt tidigare, duken är kanon!

Kram Therése

2009-06-09 @ 23:49:33
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Skönt Hemma

Jag vill oxå ha en skål i glas. Måste beställa :)

2009-06-11 @ 06:23:16
URL: http://skonthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0