dan före dan...

Dagen före midsommarafton. Då är det mycket som ska fixas. Vi är 8 stycken som ska vara här och fira. Jag har precis (tillsammans med 1 miljon andra)  varit på Maxi och gjort all inhandling, fiskbilen fick ett besök av mig då jag köpte Matjesill till dom galningar som gillar detta.
Mannen klipper gräset och jag ska städa lite här inne. Mannens yngsta bror var här i gårkväll och dumpade av lite "leksaker".
Ni ser en del här på bilden men det finns även ett par kartonger i garaget...ser oroväckande ut :)

 

  hmmm jag kan inte lägga ut några bilder...skit oxå...nåväl..får försöka senare...Innan jag börjar med något så ska jag köra upp och säga hej till en kompis först :)


Kommentarer
Postat av: Linda P

Hoppas du får en härlig midsommar!

2009-06-18 @ 18:13:45
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0