Allt gjort för ikväll..

Sådär, då var dagens aktiviteter avslutade. Joggingrundan gick bra, det var varmt som attan men ändå skönt. Hoppade upp på min racer-moppe och stack hem till pappa och duschade. Väl hemma var det dax för att vattna alla blommor...trist men det måste göras....

Blev förskräckt när jag såg denna vissna gren på mina rosor...är dom döda tänkte jag....
        

Men när jag tittade lite nogrannare så hittade jag några blommor iallfall...pust vilken tur!  :---)

     
                               

Jag kom ihåg när jag köpte rosorna (har två stycken) och blev så sur när dom började blomma för dom skulle vara röda!!
På den tiden uppskattade jag inte rosa, tror fortfarande att röda rosor hade gjort sig bättre men tycker nog ändå att även dessa är vackra att se på.


Kommentarer
Postat av: Therése

Ja, det var ju verkligen inte lite rosor du hade :-)

Den var ju hur vacker som helst!!



Märker att jag halkat efter lite med både läsandet och bloggandet sista dagarna!

Men det blir väl lätt så med fint väder och mycket jobb som det varit det sista!



Va kul att det har gått så framåt med badrummet, nu kommer ju det roligaste med slutpiffen ;-)

Och som jag sagt tidigare...det kommer bli kanon!

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-06-29 @ 22:29:50
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Oj vilka fina rosor du har! Jag tycker färgen är härlig - en riktig färgklick!

2009-07-02 @ 20:35:04
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0